luni, 22 august 2011

numai idiotii nu-si schimba parerile

Am dreptul sa-mi schimb parerile de cate ori am eu chef. De ce? Pentru ca gandesc, nu sunt planta. Si daca am emis o opinie, nu inseamna ca e batuta in cuie, pot sa recunosc ca am gresit si sa-mi schimb acea opinie. Nu inseamna ca nu am coloana, verticalitate si mai stiu eu ce, daca ma razgandesc. Nu. Inseamna ca gandesc, ma adaptez, evoluez. Nu-mi mai spuneti "pai, data trecuta ai zis altceva!" Asa, si? Doar nu am emis o teorie a relativitatii restranse (se intoarce), am emis o idee, o opinie. Ieri te iubeam, azi te urasc. Maine, poate imi vei fi indiferent(a). Dracu' stie cum o sa mai evoluez. Cui nu-i convine, sa ma stearga din lista de prieteni de pe facebook! A, nu mai am cont. Asta e, ghinion, ai avut o sansa, ai ratat-o! Si, stii ce? Nici macar nu-mi pasa!
P.S. asta e un fel de pamflet, nu-i e dedicat nimanui, doar ca daca nu mai am cont de facebook, simt nevoia sa scriu undeva :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu